2009年10月23日星期五

柏宇好開心

10月23日

今日學校教師培訓日,唔駛返學,我約左幾個朋友飲茶,佢地都想探下柏宇,我昨晚整定個大芝士蛋榚,俾佢地今日食,我自己昨晚都忍唔住出爐食左2小件,今早柏宇早餐又食左2小件,仲話好味,唔肯請姨姨食添.
今早我一早拎d吉片片袋去萬寧換學習褲,每人限換一包,我有7個袋,結果行左3間才換晒,其間仲搵左d路人幫手換添.搞左成個鐘,不過甘樣可以慳到4x元,都值既.
我地飲完茶後,全部上左我家食蛋榚,傾計,我就忙返叮食物俾朋友,云姨姨及ann姨姨就陪柏宇玩,
佢地咩都玩一餐,柏宇就只要有人同佢玩就開心架啦.佢仲當眾表現彈琴唱歌,俾云姨姨錄低晒.
我發覺我都好少時間陪佢玩,日日都係放學,沖涼,食晚飯,瞓覺,真係要好好利用假期時間陪佢玩先得.
咪下次只要姨姨,唔要媽咪陪佢玩,甘點算呀.

沒有留言: