2009年10月9日星期五

失禮晒

10月9日

今日午餐:瘦肉蒸雞蛋,蕃茄豆腐煮魚肉,白飯+提子,茶點:熱牛奶+果醬麥飽
今日約左朋友飲茶,由於樓上有人掉煙頭燒燶我地個涼衫帳篷,於是要等管理處來影相出通告.
事後仲要大清潔,所以遲左成個鐘才到酒樓,之後仲要趕返家整飽,由於上次promise左下次整飽拎d俾老師食,
所以點都要等整好才接放學,今日差唔多成5點20分才到學校,柏宇好叻,無喊喎,不過羅老師已放學,甘我就將2個飽飽交俾梁老師,係請佢及羅老師食既.點知老師唔肯收,原來佢地唔可以收家長禮物.
同埋收左野食都要全校老師一齊分享架.2個飽飽,點夠分全校呀.今次真係好心做壞事啦.
唔怪得梁老師面有難色啦.最衰今日趕住接放學無睇火,最後個轉飽飽燶晒唔要得,晒左成6個呀.
否則拎埋返學就夠分啦.甘我話下次我會整多d拎俾佢地,老師叫我唔駛客氣啦.等下星期一問下羅老師係咪唔可以接受家長既食物先.如果唔方便,就唔好為難人地啦麻.
p/s:今晚都係順住柏宇既意思,逐步引導佢係床上聽故事等我沖涼後陪佢瞓,10點多就瞓左,起碼唔駛成日痴住我,又唔會成日喊先啦.如果甘做係得既.我會go ahead.

沒有留言: