2009年10月27日星期二

一家三口超瘋狂

10月26日

今日我地一家去左紅磡夢幻世界玩夾糖果,由柏宇及daddy比賽夾得多,有時原來亂夾都會勁過睇準位先夾,
柏宇由入金幣到夾糖果,都係事但甘按製,但就夾左好多糖,連daddy都話佢好叻仔.
每次當柏宇夾到糖時,佢都會嘩嘩聲,跟住望住我大笑,好開心.結果佢玩玩下唔玩啦,因為佢個目標己經去左夾左出來既糖度,佢不停係個箱度將d糖拎返去個袋度,我破例俾左2粒迷你珍寶珠佢食,我地ttl夾左三百幾粒糖呀,真係有排食,下次見到表哥表弟要請佢地食先.
另外今晚整左雞蛋及粟米壽司,柏宇一口氣食左十件,我都有d擔心佢會否食滯,咩真係甘好食咩,定係佢貪新鮮呢?

沒有留言: