2009年10月6日星期二

夜晚唔瞓,日頭唔起身

10月6日

昨晚柏宇係床玩左2個鐘,我瞓左佢都未瞓,結果仲整醒左我添.
唔知係咪因為成個wee唔駛返學,昨日復課後佢就成日要痴住我,
連瞓覺都要我陪先入房,結果又成12點先瞓,今早唯有唔返學食早餐,俾佢瞓到9點先起身啦.
今日午餐: 冬菇馬蹄蒸豬肉,烚西蘭花,紅米飯+木瓜,茶點:熱牛奶,蒸蛋榚.老師話柏宇成日含住啖飯唔食,於是又要餵佢食.不過都食得晒.
由於今日整飽,成5點先去接放學,原來超過4:45pm,就會將全校未走既小朋友group埋係一個班房,等佢地自己玩.柏宇見到我帶埋飽飽接佢放學好開心,仲拎去嫲嫲家一齊食添.嫲嫲都話好味,我就覺得唔太軟熟,
等我下次再試下搓粉唔好甘大力先得.
今日同老師傾過柏宇瞓覺問題,老師即時同柏宇傾計,仲話如果佢晚上唔乖乖sleeping,就叫我打電話俾佢,
甘柏宇之後就乖乖甘應承老師晚上要瞓覺.今晚佢都玩左1個鐘先瞓,不過係自己瞓.其間扭計我就話話俾老師知,
佢就會乖少少,都係一個好開始呀.

沒有留言: