2009年10月27日星期二

舟車勞動

10月24日

今日十分開心,因為約左姨媽及婆婆去一日遊,婆婆先來我家一齊出發,我地由土瓜灣坐巴士去尖沙咀,再JOIN左姨媽坐船去中環,昊昊係第一次坐船咋.柏宇就上星期己坐過,之後再坐巴士去纜車站,再坐纜車上山頂,食完午餐行左一陣影相,就坐返纜車去山腳,我地之後坐電車去中環坐船返尖沙咀,再轉巴士去旺角食飯,柏宇同昊昊都係第一次坐電車,柏宇仲第一次坐纜車添.我都好耐無坐過纜車及電車啦.好懷舊.
今日無左班男人係度,好FREE,D小朋友都玩得好開心,最開心就係去左香港公園個洒水既涼亭,2個小朋友行來行去玩水,成身都濕晒,連鞋都濕埋,柏宇仲不停叫婆婆帶佢入去玩多次添.最終我都括出去,濕鞋都帶柏宇玩多次先走.等佢開心下.
今晚去左旺角食飯,飯後坐小巴回家,10分鐘就到啦,好快,柏宇一返到佢就瞓,我要不停拍醒佢沖涼,
睇黎佢今日真係好攰啦.
期待下次全女班再玩.(小孩例外)

沒有留言: