2009年10月7日星期三

32個月大啦(2歲8個月)

10月7日

今日柏宇2歲又8個月大,今早返學有少少扭計喊喊,買左個芝士條+桃汁做早餐,今日我要趕住去油麻地覆診,
仲順便去埋上海街shopping.當然大有收獲啦.仲買左模用來整壽司添.最開心係醫生話我完全無事啦.
學校午餐:紫椰菜,白椰菜蛋絲燴雞柳,蓮藕紅綠豆排骨湯,紅米飯+蘋果,(本來食哈密瓜,因氣管敏感,改蘋果),
茶點:熱牛奶+甜粟米.
放學時,柏宇見其仔小朋友有人接,佢都未見到我,於是又大喊,其實我己到左啦,不過太多人,我企埋一邊先姐,真係俾佢激c,今晚用左新壽司模整飯,柏宇貪新鮮,差不多食晒呀.不過到晚上sleeping時,又要扭我抱住,又氹又講道理,搞足45分鐘都唔掂,daddy已發火想打佢,最後要daddy強行抱走佢,由佢喊,不過我講左唔准打佢,結果我沖完涼就收左聲啦.我知佢想我多d時間陪佢,佢唔係唔肯瞓,係要我陪佢瞓姐,都要同老師傾下搵辦法應付先.

沒有留言: