2009年10月14日星期三

婆婆生日快樂

10月13日

今日送左柏未返學,我返左屯門搵婆婆食LUNCH,仲叫舅父幫我剪短晒D頭髮.
好幾清爽架.
婆婆仲大包小包整好晒俾我拎走,好似我呢度無街市甘,
不過真係辛苦晒婆婆啦.因為佢用左好多功夫及心機既,錢係買唔到架.
我諗日後亞仔大左,我都會好似婆婆甘,整好晒D野俾佢,心意黎架麻.

今早柏宇好叻仔,入課室後,仲同我拜拜及飛吻,完全無喊到.VERY GOOD叻仔.
今日午餐:南瓜煮瘦肉,牛肉蕃茄洋蔥湯,紅米飯+梨,茶點:熱牛奶+朱古力蛋榚
放學時柏宇仲成件校服都有南瓜漬添.不停同我講返學好開心,食茶點.
仲ENJOY咪好囉,起碼我都放心先啦.

沒有留言: