2009年10月13日星期二

婆婆生日飯聚

10月10日

今晚提早同婆婆慶祝生日,我同柏宇中午先行去屯門,等昊昊回來一齊玩,
昨日整定左一打壽飽送婆婆作生日禮物,仲專登去買左個盒裝,婆婆仲以為係街買既添,
婆婆,係街買邊有甘"肉酸"呀,不過婆婆甘講我都好開心,因為假可亂真麻,定係婆婆想氹我開心先至甘講呢?
今日姨媽教左我好多湊仔方法,係要強硬d,肯定d,俾佢強烈對比既選擇,希望柏宇唔好再甘大脾氣,
我都會改下自己既陋習,唔好再傳俾個囝啦.切戒長氣,一次起,兩次止.希望下次再見姨媽時,會睇到有改善啦.
當晚食飯雖有少少唔開心,不過大家唔駛擔心我,我no feeling,因為我有仔萬事足,我會做好湊仔呢份工,
我份人係點,熟我既人都知,唔會因為其他人加鹽加醋而對我改觀.所以我唔會嬲,因為會c好多細胞架.又會皮膚唔靚,本身已無咩護膚,無謂再整差佢啦.RIGHT!
昨晚我都覺柏宇個身好熱,今晚飯後就真係發燒啦.好彩只係微燒100.6度.今晚貼住退熱貼先啦.

沒有留言: