2009年10月5日星期一

第一次回校食早餐

10月5日

今日試下俾柏宇返學校倀早餐,食左全麥餅乾,午餐:茄汁蕃茄雞絲青豆燴意粉,甘荀薯仔椰菜蕃茄牛尾湯+火龍果,茶點:蘋果南北杏蜜棗水+甜餐飽.老師話柏宇全部食晒.甘咪好囉,佢放左成個星期假都係唔多食野.
今早我厘埋一邊睇佢食早餐,佢除左入課室前想喊之外,老師一俾餅佢就乖乖地坐定食,即使其他小朋友喊或扭計佢都無理人地.只係成日用對眼射住人地.好似戒備甘.
其實柏宇都適應得幾好,只要唔見到我就唔會扭計.都好肯聽老師話.
係我自己唔放心,成日要望住佢,睇下佢過得好唔好姐.結果當佢聽緊老師講故事時,俾佢發現到我望緊佢,
佢即時走出課室搵我,甘老師咪截住佢,佢之後就喊啦.我仲諗住同佢say goodbye同錫佢一啖就走啦.
但係就無諗到佢始終都係細路仔,想痴住媽咪,唔識去control自己既情緒.
講真,想同做係兩回事,佢又點會可以好似大人甘,俾我錫一啖就乖乖返去上堂呀.
本來唔喊,待見到我就再喊返,本來平復左既情緒.又要麻煩老師再去平復多一次.
真係為左滿足自己,搞到柏宇同老師又要重新黎過,真係要檢討下.
結果我再次厘埋睇到佢唔再喊,我才走得安心.
下次唔好再甘做啦.累人累己.
另外今日第一次整飽,好得意架.第一次發酵麵飽,係咸左d,不過亞囝話好味,仲食左2個添.

沒有留言: