2009年10月13日星期二

2點5點8點

10月11日

今日凌晨2點,5點,8點都KEEP住CHECK柏宇有無發燒,時有時無,所以都係九點鐘去到診所睇醫生,
因為之前佢班有人中左豬流感,安全D好,醫生話佢好鬼精神,普通感冒姐,仲話我好鬼緊張,少少燒就問要唔要CHECK係咪豬流感,咳左星期就問會否變哮喘,要唔要食青蛙丸.我承認我好敏感,不過醫生都話,敏感都好既,起碼今次亞囝熱,我都SENCE到佢作發燒,有唔妥呀.
今日本來要去柏言生日會,都取消唔去啦.留係屋企休息.叫嫲嫲幫我俾封利是佢算啦.
等柏宇第時大個,俾佢睇返媽咪以前點湊大佢,等佢日後有小朋友時,都要幫手照顧,唔好大安指意.

沒有留言: