2009年11月23日星期一

第一日返pt

11月23日

今日第一日返part-time,由於要一個鐘車程,我7:45am就要叫柏宇起身,8:20am出門,8:45am返到去食早餐,
我要趕9點鐘既車,本來今早好地地,點知返到去又喊,已經俾左1條手巾1張紙巾佢,都仲要扭多條,唔俾就喊,
我唔理佢,去放好晒d書包,佢就係大堂越喊越大聲,結果我忍唔住大聲鬧佢,話唔去湊佢啦,送佢去寄宿啦.之後就趕住返工,放工又趕去接佢,本想約校長傾下柏宇既問題,但校長忙星期六既開放日,要到12月2日才有時間同我傾.點知放學時見到我,問我情況,見我都好無助,於是佢都即時抽時間同我傾下囝囝既問題.
我覺得柏宇好似成個人都變左甘,講任何野都say no,永唔會聽你講,而且又改左唔要手巾要紙巾,唔俾就喊,不停重覆又重覆甘要求,務求你俾佢為止,無論我好言相向對佢講道理,或係大聲鬧佢唔理佢,佢都自言自語.真係除左瞓覺之外,佢就全天候疲勞轟炸緊我,又不停挑戰我地,校長都覺得佢係學校同屋企係有好大分別,
學校係好乖好聽話,唔會扭要紙巾,手巾都唔係成日要拎住,但一離開學校就會好扭計,不停要求多多.
總結只知柏宇係要人成日留意佢,鐘意人讚佢,佢自專心係好強,樣樣都要話事.為人好固執,好記仇.
暫時校長建議試下俾紙巾佢,去test下佢會否好似手巾甘,滿足左佢之後就唔要呢.定還是佢只係心癮,
另外都帶少量紙巾及手巾回校俾校長去test柏宇係唔同環境見到熟識既手巾及紙巾,會否同樣反應,
再試下從中搵下問題所有.另外校長話佢唔排除係語言及IQ俾別人高,所以成日鐘意挑戰人,不過要等5歲才可去TEST是否資優生.呢種小朋友,下下要同佢鬥智鬥力,大家要打持久戰,邊個捱得耐最後就會贏.
叫我暫時忍耐下,儘量唔好鬧佢,要心平氣和同佢講道理,睇下幫唔幫到佢.亦希望可以改善同柏宇既關係.
唔知要同柏宇鬥智鬥力到幾時呢?

今日午餐: 節瓜甘荀炆雞排,菠菜煮瘦肉,白飯+蘋果
茶點:喳咋,餅乾

沒有留言: