2009年11月3日星期二

好殘忍

11月1日

昨日睇完醫生,又低燒過,仲係有咳,不過無甘勁.
今日中午瞓醒就有d扭計,我氹完佢唔聽咪鬧囉,佢就想喊啦,
我就話唔准佢喊,因為一喊就會入風,就會咳同嘔,到時又要睇醫生食藥,係佢辛苦咋,無人幫到佢架.
如是者佢最後都忍唔住,放低晒d手巾,入左厨房,雙手揞住個咀,係度飲泣,但又唔敢喊出聲,因為驚俾我鬧.
結果又係俾我喝返佢出來,佢就忍唔住係我面前大喊啦.但問心,我都知自己好殘忍,唔俾佢喊都係想佢唔好咳得甘勁,個刻見到佢甘樣,我自己都想喊呀.唯有等佢喊完,無甘唔開心,再同佢講道理啦.
診所姑娘今日都有打來問柏宇情況.我話佢知幾好.
點知話口未完,佢臨瞓時又係咳到嘔,仲連咳2x下,我真係無野可以幫到佢.
個刻我都想病既係自己,佢半夜直頭咳到坐左起身瞓覺呀.我等佢瞓左先扶佢瞓低咋.
柏宇快d好返啦,見到都肉赤呀.

沒有留言: