2009年11月23日星期一

超級對抗

11月22日

今早起身,亞囝已扭計要紙巾,又喊,我氹佢講道理足足50分鐘,真係好攰,又唔夠瞓,又俾佢轟炸我.
今日去左德福睇熊仔裝飾,點知去到又發脾氣叫走,話唔影相,總之我話去東,佢就去西,
全部say no.唔會聽你講野既,c未,俾佢激到吐血.
成日為左紙巾手巾喊好耐.你唔俾咩,佢除左喊,仲好似念經甘不停講,不停重覆去哦你煩你,
務求令你滿足佢,無論我講咩,佢都唔理,自顧自講,佢要係咬牙切齒甘講,真係好學唔學,學晒我之前對佢既語氣表情聲線,問你服未,真係困佢係床都唔驚,喊左一陣就唔喊,又不停去重覆要求點點點......
點有小朋友甘固執架.我都無佢辦法啦.聽日又要求救校長啦.好想快d解決問題呀.大家都好過呀.
佢又唔駛成日喊,發脾氣去表達自己,我地又唔駛甘勞氣.

沒有留言: