2009年11月20日星期五

喊足45分鐘

11月18日

今日好早起身返學食早餐,放學買左佢要求既燒賣及腸仔食,
之後又因為要扭紙巾,我唔俾佢,佢就喊足45分鐘.同佢沖涼時,喊到咕咕都縮埋左,
涼完涼都唔收聲,就困左佢係bb床,關埋燈,我企係房門口同佢講條件.
要佢妥協唔拎手巾仔,唔拎紙巾才放佢出來.
出來之後佢叫我走,話唔要我,於是我同佢講,叫佢以後叫巾仔煮飯俾佢食,同佢沖涼,帶佢返學.
媽咪就走啦.佢一聽完即又喊住叫我唔好走,佢唔要巾仔啦.甘我就再同佢講道理,
同埋要佢將巾仔放床邊,唔准拎住,如果佢掛住巾仔,可以去摸下佢,
之後佢就扑係張枱瞓左啦.
有時真係俾佢激到我好嬲,想唔發脾氣都唔得,因為佢真係好無理喊唔停.
點氹點鬧都係唔理人既.完全無佢辦法.
佢喊又會咳,而且講左後果佢知,佢都係不停喊,唔通條巾仔真係甘重要?

今日早餐: 生菜牛肉粥+餅乾,
午餐: 紫椰菜,白椰菜蛋絲燴雞柳,蓮藕紅綠豆排骨湯,紅米飯+蘋果,
茶點:熱牛奶+甜粟米

沒有留言: