2009年11月13日星期五

又病啦

11月13日

今日放學老師話柏宇有鼻水,少少咳,我仲book左今日去打流感針,都要取消啦.
校長今日同我講,話佢發現柏宇最近成日要人攞紙巾俾佢,原來係除左佢要搵安全感外,
主因係佢想引人注意,想人多d留意佢,可能佢平時玩開既玩具玩厭左,又或者佢好寂寞,先至有甘既情況.
校長唔講我真係唔知,甘我問校長係咪即係代表我地平時好少理佢,所以佢先至甘樣.
校長就話唔一定,不過如果日後佢想要甘樣野,唔好成日甘快滿足佢,佢要求幾次才俾佢一次.
甘慢慢去改善佢囉.

今日早餐:熱牛奶,果醬三文治
午餐:雞絲鮮冬菇椰菜絲炒蛋絲,大豆芽菜蕃茄煮瘦肉,紅米飯+蘋果
茶點: 南瓜蓉,牛肉粥,餅乾

沒有留言: