2009年9月10日星期四

Too Much

9月11日

今日返學前,俾左柏宇食提子乾,餅乾及飲提子汁,之後柏宇話要飲維他奶,我話唔得,
飲太多唔同既飲品會肚痛架,佢之後自己同自己講"too much"
我聽到都好好笑,因為之前佢食得太多時,我都會同佢講唔可以食太多架,too much架.
佢就記住左掛,不過唔知佢明唔明當中既意思呢.
返到學校,換鞋時已喊住話唔係度玩,要返屋企,我唔駛理,洗手後帶佢入課室,佢扯住唔俾我走,
結果要老師抱住佢,我才可以走.放學老師話我知,柏宇唔多習慣係學校,都係成日喊,仲係要特別處理,
同埋要人成日抱住,仲話下星期都只可以返到11:30am就要放學,唉,佢都唔知呢個月可唔可以食埋lunch先放學呀.始終學校既午餐豐富過自己整既.好在我唔駛返工,有大把時間去教佢.
講開教柏宇,雖然佢最近講野叻左,不過同樣發現佢講野好命令式,有時我會問佢有無講唔該呀,佢就會講唔該媽咪,甘我先幫佢做.不過,我剛諗到,下次可以試下教佢將佢剛剛講既說話,在前面加上"我想".再要求佢講一次.
再要佢講野細聲d,即將佢既肯定語氣改為詢問語氣.唔想佢甘細個講野就甘硬.由細個培養成為一個有禮貌既人. 真係要加油呀.因為我一講錯野,或語氣唔好,佢就會記住架啦.小心小心.唔好學左d壞榜樣呀.

沒有留言: