2009年9月10日星期四

樹熊寶寶

9月10日

今日返到學校先知唔俾陪上課,仲將喊與唔喊既小朋友分開房,柏宇連同約10個喊既小朋友去左近學校門口既課室,交由校長及嬸嬸去照顧,柏宇未入課室己喊到豬頭甘樣,不過都無法,都己經陪左6日,仲係甘痴身,
都係時候要用強硬手段去令佢地獨立啦.老師要求我地11:30am才去接放學.
我就多左時間去買餸,仲無甘辛苦添.
終於到左放學時間,一入到去,見到校長抱住柏宇,佢當時喊緊,佢一見到我就叫媽咪,之後喊得仲勁,
眼淚鼻涕成面都係,校長同我講返柏宇係全班最嗲既一個,成日要人抱住就唔喊,食野飲水都要校長抱住餵,
好在佢個個抱都得,否則校長都好唔得閒.校長仲話佢係樹熊寶寶,又話佢好聰明,佢成日問校長媽咪呢?
之後又自己答媽咪去左買野.又用雙手捉住校長塊面,要校長望住佢講野,不過就好唔環保,成日喊要人俾紙巾佢抺,整到一枱都係紙巾,結果要老師收埋晒d紙巾,話佢知無晒啦,佢就將之前用過既個張再攞返來抺.
校長仲話佢都幾肯聽人講野,只係到放學時,見有人走,佢未走得,所以又再喊.仲話佢應過多一至兩日就ok架啦.
望就甘望啦.我都想佢快d獨立架.返左全日就會多返d時間做野啦.
另外今日中午約左d同學去某個同學家整野食,今日有蒜香骨,炒介蘭,九肚魚,啫啫田雞,白灼蝦,辣酒煮花螺食,每人都係夾34元,好抵食,個同學d手勢都唔錯,食完我就去洗碗,佢地就打牌,亞囝就同個同學隻狗仔玩,
我地4點就走先啦,因為我要返去煲湯煮飯呀.我地仲約定下次既飯局添.

沒有留言: