2009年9月9日星期三

打回原形

9月9日

昨日老師覺得柏宇可以自己上課,不用家長陪,今日我帶返學
老師又將柏宇列為需要家長陪伴上課.
因為昨日喊得太勁,佢又太痴嫲嫲,我都知老人家唔捨得個孫喊甘耐,於是就會就晒佢.
老師都話,如果可以唔好叫嫲嫲帶返學啦.
今日我都將佢放入課室,之後去洗手,打算入返去,點知未洗完手,佢已狂喊,老師抱住佢氹
甘我見甘既情況,於是放手俾老師去處理,自己行開一陣,結果我走開半個鐘,佢喊足半個鐘,
老師仲要抱佢去教職員室將佢隔離.我唔係唔忍心佢喊,只係怕佢又生眼瘡,所以同老師講左,
儘量唔好俾佢摔眼,以免發炎.之後到做手工時間,今日做一個太陽眼鏡,將自己鐘意既圖案貼上去.
都幾cute架.餘下所有既時間,佢即使去操場玩,都要望實我,怕我走左去.唉.老師話,最多可以陪埋今個星期.
下星期開始,喊成點都要放手架啦.仲叫我唔駛再同柏宇講叫佢唔好喊,甘樣佢只會更加喊.
甘我又試下配合下啦.今日玩完之後,學校每人一枝益力多.佢地飲得好開心呀.
另外上次打柏宇個女仔,佢又打左佢一巴,今次我捉住佢隻手教佢'愛'返柏宇,仲握手做朋友,
唔好再打人.
放學我諗左好耐,終於去左美心買左盒thomas造型既月餅,去鼓勵柏宇乖乖返學.
佢開心到連書包都唔要,自己去拎住盒月餅返屋企,返到樓下,佢同管理員叔叔講買左thomas月餅添.
成日都拎住盒月餅.佢似乎真係愛不釋手喎.

沒有留言: