2009年9月28日星期一

昊昊生日會

9月27日

今日昊昊開生日會,除左我地一家,婆婆,細舅父,大舅父一家,仲請左昊昊2個同學及其家人,total有17日,好熱鬧呀
柏宇開頭好驚架.之後玩熟左,就可以同表哥及表娣一齊玩啦,佢仲唱左happy birthday歌送俾昊昊添.最大進步係佢可以拎住個波波同昊昊及皓云對打.佢以前唔敢架.我好少見佢玩得甘開心架.食物方面,就由姨媽及婆婆煮,姨媽仲親手整左個thomas蛋榚俾昊昊,好靚架.連婆婆都讚左好多次,佢proud of姨媽甘叻.佢真係好開心呀.姨媽整蛋榚既日子俾我少,但比我叻,我自問都整唔到甘靚既蛋榚.所以我昨日食晒,唔好浪費姨媽既心血.開心既時間好快過,我地3點幾就要走啦,因為要趕叔去奶奶家做節.我自己就好開心啦.因為柏宇玩得開心,所以媽咪就開心啦.其實做人好簡單架咋,睇見自己囝女開心成長,幾辛苦都值啦.
唔開心個d就唔想提啦.forget it.
anyway,祝昊昊生日快樂,聽教聽話啦

沒有留言: