2009年9月7日星期一

31個月大啦(2歲7個月)

9月7日

今日柏宇2歲7個月,今日返學校,老師話佢仲要家長陪上堂.
我中途試過走開,點知佢搵我唔到就狂喊.如是者試左幾次.
到最後去操場玩時,我又走開,去一個只有我見到佢,佢見唔到我既地方.
佢又係搵唔到我就喊,老師就抱左佢一陣,帶佢去抺眼淚,掉垃圾,之後同佢去玩波波,
佢又無事啦.之後仲好定甘坐低俾老師同佢著鞋添.
亞囝既性格係見唔到我就無事,一見到我就會癲架啦.
另外今日玩波波時,佢俾同學仔搶左個波,佢只係企定望住我,唔識去搶返.實在太純品啦.
之後又俾個女同學打左左邊面一巴,佢既父母又唔理,老師又睇唔到,亞囝只係企度狂喊.
之後我咪教柏宇下次有甘既情況,咪一係打返人地,一係推開佢囉,因為佢真係受保護慣,
唔識爭野唔識打人.連自保既能力都無.雖知小朋友推撞難免,唯有叫老師留意多d囉.
今日佢既勞作係整大陽帽,柏宇一放學就要戴住走,返到屋企先除,都整得幾靚架.
******************************************************************
今晚柏宇好識氹人,當我煮飯時,佢突然話"好靚媽媽呀"
甘我出廳睇下佢做咩啦,原來佢見到我未嫁前影既相,於是就甘講啦.
不過講真,之前又真係幾靚既.歲月催人老.
另外,佢又同我講"媽媽,食飯未呀,好肚餓呀,你聽唔聽到呀"
又話好掛住套絕代商驕,真係人細鬼大,不過佢唔知係咪真係明白咩叫肚餓呢?

沒有留言: