2009年9月21日星期一

唔肯返學

9月21日

柏宇係sat及sun呢2日不停同我講唔駛返學呀,我唔去老師度呀.
今日唔肯著校服,又唔肯著學習褲,氹左好附先可以出門食m記早餐再返學,
佢己經認得返學既路,一早我行去,佢就指東指西,務求唔要返學.
返到學校入課室都係喊,今日仲扯住唔俾我走.
唔通又打回原型.另外我今日收到僱主通知,佢家中小朋友發燒,叫我唔駛去啦.
甘我就失業啦.唔緊要啦.如果柏宇明天可以係學校食lunch,甘我咪可以自己接返佢囉.
到放學時,老師話柏宇今日除左入課室時喊左一陣,我一走左就無喊啦.
放學見到我時就喊左一陣囉.老師仲話佢進步左,明天可以試下食埋lunch先走.
好開心呀.好快佢就可以返全日架啦.
到時我就揾課程讀先.一齊學習.

沒有留言: