2008年8月18日星期一

我又失控啦

8月18日

昨日去左同太嫲飲茶,好多個月無見
佢地做左帛金俾亞婆,甘我去攞順便探下亞嫲
亞囝一見太嫲把遮就要攞,佢一向都好鐘意玩遮
姑姐就靜靜地出左去買把小童用既俾佢,
佢好鐘意,唔放手,個個都錫佢,我都好開心,
我地都坐左成3個鐘,之後要出去買葬禮穿之衣服
不過買唔到,之後再去買左箱奶粉,
可能太熱,又攰,之後唔再行啦,我地坐的士返屋企,再去奶奶家食飯
之前講過最近亞囝成日扭我抱,我手,肩都好痛,亞囝昨日只瞓左約1個鐘
已好攰,甘我即刻整飯俾佢食,點知佢要自己食
我唔俾,佢就一手推開我,D飯就倒瀉左,我就即時火都黎啦
就好大聲鬧佢,甘佢定晒, 奶奶就叫我唔好鬧佢啦
佢係扭眼瞓姐,我都知,不過當時真係控制唔到自己既情緒
之後飲湯佢又係甘,輪到佢老豆發火,結果因為我地2個湊仔意見分岐,
又嘈,不過奶奶叫我地唔好嘈啦,因為佢好唔開心.甘我咪收聲
得返佢自己一個繼續自言自語.返到家成10點,隻豬仔先瞓覺.
到今日下午先知原來谷M COME,所以個人先甘燥.
真係要訓練下EQ先得

沒有留言: