2008年8月14日星期四

歲半返健康院

8月12日

今日約左同亞囝返健康院打針同埋做評估

因為講野好少,所以安排左2歲時再返去評估,無所謂啦

有人跟進都好呀

之後仲約左去私家醫生打肺炎針,原來歲半既4合1針係要打膊頭架

之後肺炎針就打大脾,同樣都是打左邊,喊到個傻豬.好可憐

醫生都話我好狼,因為俾個囝一次打甘多支針,

但沒有辦法,因為如果打完針係有反應,會發燒,我寧願佢病一次,

好過病兩次,因為除左亞囝辛苦,奶奶都我都會辛苦

我所有針都是在健康院打,慳左唔少,今次這枝HIV要打2枝

每枝830元,好貴,唉...鬼叫政府唔包咩,依家又甘多菌

遲D仲要打水痘針,其他我就再諗下打唔打先,

因為打針都會痛麻.唔想亞囝成日喊.

沒有留言: