2008年8月14日星期四

相識紀念日

8月10日



今日係我同老公既相識紀念日

我地識左11年啦

諗住係屋企煮餐飯慶祝下

早上我地去左漢寶飲茶,原來比樓下個2間酒樓抵好多

我地點左8樣點心,連茶錢埋單都係80元,d野仲好袋食過其他酒樓

開頭諗住打俾奶奶一齊飲茶,點知佢話我地知亞婆剛入急証,

於是我地諗住等亞婆settle好後就去睇佢,甘今日就唔煮啦

我地一家,奶奶,表姐6點到左QE,亞婆揷左胃喉.

可能有食物到肚影響,佢面色幾好,我地見佢全程合埋眼

但同佢講野都有少少反應,亞囝就係外面等

我地逗留到7點幾就去左明星酒樓食飯,

可能湊仔消耗體力大,我食左成1.5碗飯

奶奶要趕回家煮菜俾老爺食,所以佢食完就走先.

我地就帶埋表姐去港鐵站才坐巴士回家

沒有留言: