2008年8月18日星期一

亞囝好怕人

8月16日

由於亞婆去世了,姨媽一家來了香港,準備商量如何處理亞婆之身後事
亞囝一多人就瞓唔到,所以我12:30氹左佢瞓,佢瞓到2:30起身,
剛好全部人都在,佢一見多人就喊,只肯要我抱,真係去toilet都唔得
連老公,嫲嫲都唔跟,不停狂喊,最近這幾日都係甘,我都好心力交瘁.
結果出去走廊即時收聲唔喊,始終佢都怕甘多人.
最後等佢地全部走晒,我同亞囝先返入屋,佢至好似平時甘樣咋.
到6點佢地搞掂晒,叫我地落樓下食d野,之後我地去左jusco
晚餐食燒bbq,亞囝可能好多個鐘無瞓,
野都唔多食又扭計,大叫大喊,最後由爸爸抱左出去外面,
佢才安靜瞓覺.其實湊左甘耐,都大致知道佢脾性
佢一處於陌生既室內環境就會不安.明知要平心靜氣氹佢,
不過自己有時因為好多外在因素,結果成日都發左脾氣對佢.
唉...我eq真係好低呀.我都好想溫柔對個仔,又怕對佢好得滯,佢會恃寵而驕
惡得滯,又怕對佢心理有影響.原來做人亞媽好難架.

沒有留言: