2008年8月7日星期四

公司五十週年

8月2日

係公司五十週年
好開心可以參加.我一早買左衫出席,媽咪則買左件小外套俾我,我又問大嫂攞左d晚裝手袋
好靚架.公司d同事仲夾份請左2個化妝師去海景嘉福酒店,我同另一個同事坐的士約5點到場
公司d同事都未化妝,6點就開始酒會,8點入席.點知一去到,我地想入去新娘房等化妝
d同事就話好迫,唔好入,甘我地咪係出面做住receiption工作先,點知等到6點才化完一個出來
6:30我咪嘈囉,簡直離譜.公司分配好工作,d人未化妝就唔出來做野,我都未化妝架,
就要面對甘多客,將心比己.於是有個同部門既同事咪入去講囉.出來話下個出來就叫我入去
我6:40入出,7:10就己set頭化妝出來.都唔知d人係入面甘耐做咩
不過一入到去,又俾人串.問我是否發脾氣,話知唔知係佢地來先,我夠知佢地黎先
不過我心諗到底是佢地麻煩多要求,定係化妝師手腳慢.佢地6個人,到6:30才化左3個,
由4:30開始化,會唔會耐左d呢.公司講明酒會6:00開始,是否preperr6點先幫所有人搞好晒呢.
又要匿埋唔出來,野又無人做.個個為自己,都唔知係咩人.
好在我出聲嘈.原來化最遲個d人無時間set頭,抵死.
否則個我一定是我.d人對我單單打打,無所謂啦.
又唔係佢地出糧俾我.我個晚同lily影相都好開心.
問心我唔覺得個妝化得我靚,好過無咋.
最開心係識到lily. 成晚碧姐同lily幫我影左好多相.好多謝佢地.
走個時都11點幾了.回到家都差唔多12點.
好攰.要早d瞓,但落妝同拆頭髮用左好多時間,d感冒又開始發作啦.
真係要小心小心

沒有留言: