2008年8月14日星期四

發燒101度 + 亞娑去左啦

8月13日

話說昨日打完針,昨晚亞囝大叫大笑

到今早起身,佢個人熱熱地,同佢探熱成101度

唉...昨日我請左半日假,今日唔知要唔要請假,

即時通知奶奶話佢知亞囝發燒.奶奶即時去買竹庶煲俾囝囝飲

甘我就返工,諗住LUNCH回去同囝囝食藥,

點知12:30奶奶打來公司話我下午一定要請假

因為醫院打來叫奶奶今日下午4點去QE,

甘我即刻快手快腳做埋D野走人,

返到去,個仔都好扭計,因為未退燒,甘奶奶去完醫院後話

原來亞婆情況唔太好,要奶奶決定是否同亞婆做內臟既TEST

要明天覆,甘我地晚上大家商量後都決定唔做,

因為亞婆年紀大, 就算CHECK左是CANCEL都唔會同佢做手術啦

甘我地飯後就回家,因為亞邦感冒未好,我地已經沖好涼,

打算早D瞓,點知8:45分收到亞媽電話,話醫院打來話亞婆剛斷氣,現搶救中

甘由於亞囝發燒中,我無去,亞邦即坐的士接奶奶一同去醫院

大佬及大嫂剛探完亞婆去附近吃飯,仲有表姐同良仔都即趕去醫院

其實可能亞婆心願係想見下大佬,因為佢一向錫大佬,了左心願,咪去囉

因為我地去甘多次,亞婆都無講野,但最後大佬去探佢個次,佢走時又開口同大佬佢地講"走啦"

甘都好既,亞婆都83歲,又唔多郁,又食唔到野要揷喉,好辛苦,

早D去對佢來講係解脫.希望你安息啦亞婆

沒有留言: