2008年8月5日星期二

小病變大病

7月30日-7月31日



今日起身已有少許傷風,流鼻水

都諗緊睇醫生還是配藥食

結果捱到放工去睇醫生

好彩只是小傷風,甘我食一次藥就去上網搵資料,

爸爸就同bb瞓先

點知到11點到,我覺得好唔舒服,個鼻塞晒,

個人好攰兼成身都痛,一探熱都有100.4度(發燒)

根住就發冷,不停震,即去瞓覺,我打地鋪,因為唔想傳俾個囝

到7月31日早上起身,成身仲好痛,抖氣又辛苦,

仲見頭暈同想嘔,一探熱100.9度(比昨晚仲高)

亞囝當時又喊緊,老公又氹唔掂囝囝,佢不停喊,我抱佢又見暈同作嘔

結果我即時瞓返上床,個囝坐係床邊喊,我即刻叫佢call奶奶來湊bb,

因為囝囝連奶都唔食,不停喊,個刻我心好痛,自己好想抱個囝,但都做唔到,

好內疚.原來亞媽病,個仔真係會好慘架

結果奶奶來氹左亞囝食奶,並帶左上佢家

亞邦就等醫生開門,佢同我去睇醫生,再送我返奶奶家才返工

我就係奶奶家瞓左一日,退左燒,好好多啦

今次之後,真係要小心身體,因為唔只自己,人地都會好擔心架

沒有留言: