2010年5月9日星期日

母親節

5月9日

今日係母親節,嫲嫲近中午打俾我地話過黎,甘我咪順便一齊去午餐囉,本來想返去同婆婆飲茶,不過我同柏宇都未完全好返,都係唔好去街啦.只係象徵式每人俾200元婆婆及嫲嫲買野食咋.無收入唯有慳d洗啦.
之後行左一陣商場,睇下有無咩for b女,結果無收獲,今晚去邊食都費,又無位,結果都係買左車仔麵回去食.經濟實惠.我仲教柏宇向我講母親節快樂,問佢愛唔愛媽咪,佢都識答愛.有個錫自己既囝都真係好開心架.早幾日我唔開心,佢仲識拎紙巾幫我抺眼淚,果刻真係好warm架,有呢個囝真好.抵我甘錫佢既.

最後雖然係電話講過,不過都想講多次:媽咪,我愛你呀!母親節快樂!

沒有留言: