2010年5月22日星期六

靜脈曲張

5月19日

延遲左2星期既產檢,今日準時去到,之前已有少少唔舒服,於是等今日一次過同醫生講,醫生今日check左妹妹心跳沒問題,我就同醫生講我最近下半身有多處疼疼地,之後變成一條條蛇仔甘突晒d血管出才黎,連下陰都有甘既情況,坐同企都痛,醫生話係靜脈曲張,無藥食無得醫,我咩可以改善,即使日後生完都重要一段長時間先會消腫,因為子宮大左,壓住左d血管,所以下半身既血回流得差d,咪型成血管塞塞地囉.醫生仲話我依家先5個半月已經係甘,遲下個子宮再大d,情況會再差d,有可能到時輕輕掂到d血管都會爆.叫我自己到時留意係子宮出血還是整損左d血管.如果分唔到既就入院啦.另外仲要我抽多一之血同驗24小時既小便,因為上一胎個腎有事,佢驚我今之都係甘,所以就做多少少幫我check左先,甘我覺得有人免費check住,麻煩少少都無所謂啦.
仲有,之前既約期覆診紙都只係打住覆診紙,今次竟然將我列入高危妊娠,唔駛甘早判我死刑呀.唉,估唔到陀呢胎仲麻煩過上一胎,真係唔會再諗生第三胎啦

沒有留言: