2010年5月31日星期一

第一次落水

5月29日

今日約左去史丹福試游水堂,由於我大肚,唔建議我上親子班,所以只好揀學前班,甘我頭半小時係池邊睇,之後要我離開,因為甘樣小朋友會依賴,我一走,柏宇喊到拆天,但游泳教練都還可以氹到佢,柏宇今日學左點踢腳,唔用鼻改為用口去噴水,同埋由慢慢用水淋佢個頭到成桶水淋佢個頭都唔驚.其實佢識唔識游水都唔係問題,主要我想佢獨立d大膽d同埋身體好d.甘一個鐘完左啦,佢見到我又喊,因為佢唔想我離開佢.之後不停話唔游啦.甘我問佢哥哥同佢玩開唔開心,佢話唔開心,原因其實係見唔到我,但佢係玩得開心既.之後問佢如果媽咪都陪住佢,仲游唔游,佢話游,於是我咪再報多5堂,不過條件係要我留係泳池邊睇住佢,等佢可以安心d.其實$140/1個鐘都算幾貴,仲要係1對2-4.甘樣會分薄晒d時間,不過佢肯學已係成功踏出第一步啦.
下午返到去,完全超級肚餓,食晒一碗飯都唔飽,由於太早起身,又無瞓晏覺,夜晚同佢換完片,佢講完媽咪陪我一齊瞓之後,我去掉片片洗手,都唔駛一分鐘,入房佢都已經瞓著左啦.真係破晒紀錄.游水消緊佢d精力,早睡早起甘都好呀.

沒有留言: