2010年5月25日星期二

學校親子旅行

5月25日

今日係柏宇學校親子旅行,daddy請假一齊去,我同daddy今早6點就起身整壽司,煎薯餅+腸仔雜丸,準備帶去做午餐,另外昨日已煲左2公升既山楂水帶去飲,我諗都夠架啦.我地出發前仲去埋m記食早餐添,十分開心.
9點半集合,10點左右己到香港動植物公園,由羅老師及吳老師帶領我地去行左猩猩區,睇左好多唔同品種既猩猩,不過柏宇每個地方都話臭,成日拉住我要走,所以佢根本都睇唔到d咩,之後吳老師出手幫忙,拖住柏宇去行左一陣睇猩猩,甘佢都幾聽話,好快11:30am就食午餐,我地同梓源一家一齊分享食物,梓源daddy仲買左支青娃泡泡槍同紙飛機俾柏宇,真係唔好意思添.柏宇食得最多都係壽司,之後同梓源玩泡泡槍,成班小朋友圍埋一齊追泡泡,好熱鬧,果真係小朋友既恩物.玩完就差唔多集合回程,走之前當然要食返杯雪榚先啦.由daddy去買請返梓源一家食.柏宇食飽飽就拖住羅老師上車啦.其他小朋友都攰到要覺覺豬,柏宇仲不停咀講野,真係幾好精力.
不過佢都係敵唔過睡魔,4點就攰到自己上床瞓左啦.總括今日都玩得好開心,因為我地好耐無試過一家出去玩啦.

沒有留言: