2010年5月3日星期一

手足口病(第一天)

5月2日

昨晚成晚KEEP住同柏宇探熱,都KEEP住成102度,好熱.小朋友一病親真係做亞媽既都唔會瞓得淋,
我一早7點幾起左身諗住去紅磡排隊等開門,點知個囝唔見我,又喊,仲要我抱住佢瞓,成8點先瞓返,我即起身要出門啦,咪晏左好多人架啦,叫DADDY等陣帶佢來,咪唔駛等甘耐囉,醫生睇完話佢係手足口病,喉嚨有2個白點,話快則燒3日,慢則一星期,會燒下退下,可能會嘔添,佢想食咩就俾佢食,總之唔係凍野,熱氣野,朱古力就得,因為佢地喉嚨會好似火燒甘,唔想食野架,所以要儘量就下佢地啦.
甘佢食完第一次藥退左燒,之反不停瞓,都瞓左4個鐘,又燒返,又係102.2度,好在中午食左一碗通粉,之後食藥又瞓多4個鐘,又退左燒,成10點先食左4啖白粥,因為佢話個口好痛,唔想食野,不停要水飲,我都知佢好辛苦,所以都好就佢,今晚仲專登俾佢用盤沖涼,玩下水降溫.到成12點先再食左半隻蛋白,又食左半個飽,甘就瞓啦.
今晚都係要較定鬧鐘CHECK溫度先.

沒有留言: