2009年12月8日星期二

又out of control啦

12月8日

今日9點要去到凱旋門清潔,7點多就要叫醒柏未起身,佢一起身就喊啦,
甘樣真係好討厭架.返學時都好地地,一放低佢又大喊,當時都係8:05am.得3個小朋友
我又好趕時間,於是咪發火大聲鬧佢囉,成個癲婆甘,佢當然越喊越大聲啦.
我就喝佢唔准再喊,否則唔湊佢放學.
之後交俾老師就走啦.因為連等車去到要成45min,今日都係剛剛好咋.
顧主係日本太太,又話佢識講中文,原來唔識架.只能用簡單英文溝通,好快做完4個鐘,袋袋平安.
事後我都檢討返自己,每次我返工趕時間,佢就會扭計,我就會發佢脾氣.
點解佢會扭呢,可能佢都知我要返工,會離開佢,唔捨得,咪扭我計囉.
平時我唔發脾氣,係因為我有時間去氹佢或者陪多佢一陣.甘撞正我要返工,唔夠時間,一急咪會發脾氣囉
之後我都同老師講過呢個問題,唯有下次唔理佢,唔駛鬧佢,放低佢就走.咩都唔駛講.
反正佢都係喊一陣,我走左無耐佢就會收聲架啦.老師會搞得掂架啦.
甘樣可能會喊少d添.
另外今年學校既親子聖誕聯歡會,校長突然決定唔預家長,有點失望,等我仲好期待添.

今日早餐:什菜雞絲湯螺絲粉
午餐:冬菇馬蹄蒸豬肉,烚西蘭花,紅米飯+木瓜
茶點:熱牛奶,蒸蛋榚

沒有留言: