2009年12月12日星期六

唔知係咪有心激我呢

12月11日

今日去左零食物語買左盒七色彩虹巨型百力滋,內有7種味道,各有1支,賣成33蚊,好貴呀.不過好得意既.
等我留返下星期六拎返去同昊昊及昊云一齊食先.
今晚係嫲嫲家由將椅上跌落地,因為曳曳豬不停上上落落.之後俾我罰佢坐定唔准落地.
無耐就話要去大便,甘我即時拖實佢落地行去廁所,行左幾步,佢同我講,"媽咪,落地唔打腳呀"
都唔知佢係驚我打佢,定係串我無打佢,當堂俾佢吹脹.
今晚我地食左好多零食,食完黑芝麻糯米滋,又食豆沙角,再食粟米條,最後食埋芝士飽先瞓,好滿足呀.

今日早餐:白菜牛肉湯米粉
午餐:瘦肉蒸雞蛋,蕃茄豆腐煮魚肉,白飯+提子
茶點:熱牛奶,果醬麥飽

沒有留言: