2009年12月16日星期三

禍不單行

12月16日

今日放學時,柏宇執玩具放學,有個女仔走埋去搶玩具,佢唔俾,個女仔推佢,柏宇就還手推返佢,點知個女仔好大力一手推左柏未落地,剛巧2個老師都睇唔到,我即時通知佢地去幫手啦.老師事後叫佢地互相道歉,柏宇好聽話,佢即時道歉,個女仔就c都唔肯講,於是老師就捉住女仔隻手幫柏宇摔下個頭,之後我地放學走啦.沿途柏宇己跌左一次,好在我捉實佢隻手,佢只係跪左係地下.
點知轉頭又再跌過,今次我仲拖唔實佢隻手,佢今次成個向前跌,跪左係地下,仲要失重心向左邊碌,成個額頭撞落地下,即時多左隻小雞蛋,瘀晒.唔駛講都知喊都七彩.
今晚我第一次整煎蒼魚,因為佢2仔爺都對蒸魚麻麻地.出奇地2個都爭食,到最後亞囝仲想食埋個魚頭同魚尾添.
好捧場,我好開心有人賞面掃清光,等我下次再整過先.

今日午餐:椰菜絲甘荀絲芽菜瘦肉蛋絲炒上海粗麵,粟米生菜雞絲粥+木瓜
茶點:芝士醬三文治,熱牛奶

沒有留言: