2009年12月23日星期三

手凍口唇紫

12月21日

今日我要一早返工,個囝昨晚又無咩食野,今早只食左少少餅及水,著左6件衫,對手都好冰,個咀唇有少少紫,
我好擔人,即時叫老師今日幫我睇住佢,同埋即打俾醫生,因為佢要食4種藥水,每支5ml,甘細個食既份量好似太多啦.我驚佢個腎負荷唔到.醫生覆我份量跟返年齡去開,無問題,叫我放學帶佢睇多次.甘到診所,唔駛我排隊,直入見醫生,check完後話佢仲有少少口及鼻發炎紅腫.keep住食藥即可.唔駛收錢就走得.甘我都安心d.

今日早餐:白菜瘦肉湯什菜粉
午餐:甘荀絲,蛋絲煮牛肉,合掌瓜瘦肉生薏米蜜棗生薑湯,紅米飯+火龍果
茶點:雪梨水,提子麥飽

沒有留言: