2009年12月23日星期三

奶奶做冬

12月20日

今日到奶奶家做冬,奶奶一早叫定我幫佢炒一個餸,甘我就整多個南瓜西米露做飯後甜品.
點知一早同亞囝睇完醫生,佢扭計要我抱住瞓,我咩都做唔到,於是我口講,交由daddy去煮,so far出來既味道好好.而奶奶叫我炒蜜豆帶子,其實無難度,都唔明點解奶奶話佢煮得唔好食,我煮個碟餸食晒呀.
由於大嫂要就柏言瞓覺,所以6點幾就開飯啦.7點就食完走人.唉...奶奶忙左一日,食一個鐘,都話唔好搞架啦.
次次食完都話下次唔再煮,出街食.咪又係次次都煮,講都晒氣.大佬又太緊張個囝,成日鬧奶奶,好無意思.
搞到我都唔想返去食飯,又邊次唔鬧人架.2公婆+工人都睇唔到個囝咩.甘寶貝真係唔好帶佢出街啦.
費事俾人整親啦.

沒有留言: