2009年7月4日星期六

encore之畢業cake及蒜蓉雞翼

7月3日

由於昨日反應熱烈,供不應求,我應承係最後一日返學(7月6日),再整芝士蛋榚及蒜蓉雞翼請佢地食
但昨晚成9點鐘先記起有個同學佢last day唔返,於是我即時去超市買雞翼同雞蛋,準備今日請佢地食,甘樣就可以個個都有得食啦.
好在昨晚老公幫手陪柏宇玩,同暗佢瞓,甘我先可以順利整蛋榚,
一次過整3個cake,今次整2個芝士,1個唔要芝士,前車可鑑,我決定今次一個cake分10件,
我帶2個返去,20件一定夠分啦.另一個cake則俾老公帶返公司請同事食,因為老公就黎轉新工啦.
當係多謝佢地啦.我由11點整到凌晨3點,終於搞掂晒可以瞓啦.
因為今早我仲要6點半起身焗雞翼呀.我買左2磅細細隻,都有31隻,
帶左25隻返學請人食,俾左5隻亞囝做午餐,自己食左1隻試味.
今早又係call左ling同學幫我拎野返學校, 由於無人知我今日會提前整野食返去,
個個都食左早餐,但係中午都未到.蛋榚及雞翼已沽清,我自己又係無得食,亦有d同學話無得食,
好在我一早留定一份俾下午上堂既miss,lee班野真係皇蟲黎架.整幾多都唔夠食.
但個個都話今日既cake好食過昨日,因為多左芝士,又香又軟,所以d人食到停唔到口,
食完一件又一件.結果行得慢無得食囉.
不過雖然整好長時間,但係佢地甘俾面,真係好開心架.
今晚就真係要早d瞓,補返下先啦.

1 則留言:

匿名 說...

身為父母的你同我,當然想無時無刻都緊貼著各類資訊,尤其關於阿仔阿女的一樣都唔想錯過!

最近就給我發現這個 www.xmami.com 就正合我心意!佢為我地呢D家長提供左各類最新的活動資訊, 以後想搵資料都方便好多啦!起碼唔洗2頭搵!

免費登記埋做會員,可以換領優惠或小禮物俾你既小朋友添!

sorry~~打擾了