2009年7月31日星期五

到我睇醫生啦

7月30日

今日終於忍無可忍,見亞囝成個鐘都唔瞓晏覺,
於是叫佢陪我去睇婦科,因為好痕呀.
原來之前食左抗生素,有影響,好在唔太嚴重,順便做埋子宮頸檢查,$640埋單,
今個月2母子睇左過千元醫生啦.
我同自己講,有時d野係天意,要來都避唔到,唯有希望後生病埋,老黎病少d啦
我去做檢查時,姑娘幫我帶左柏宇出去玩,佢都乖好聽話,之後見到我就有少少扭計,
甘醫生借左架車仔俾佢玩,之後佢竟然開口同醫生講:俾糖糖我食呀!
嘩...亞囝未試過甘問人攞野食架.由於我抱住睇唔到,醫生同姑娘話我知,
當柏宇問完醫生攞糖後,佢擰轉面奸笑呀.連醫生都話佢好鬼醒目,得上床牽被'come"
計我話佢奸奸豬就真.醫生都話佢大個仔啦,仲有好多野我地係未發現到既.
我都可以放心俾佢自己發揮啦.
期待佢每一日既進步.

沒有留言: