2009年7月13日星期一

再飲奶啦

7月12日

話說早前雀巢送左一罐大既"瑞士寶兒"奶粉,甘我咪諗住俾亞囝試下飲唔飲啦.
雖然我每日都有豆漿,維他奶,麥皮,柯華田俾佢輪流飲,不過我覺得飲奶好d
起碼如果佢當日唔食晚餐,都有支奶可以補充呀.
就係今晚,佢突然同我講要食奶奶,我以為佢又玩野,問多佢一次,佢都話要食,
甘我就改俾佢啦.點知佢飲下飲下,都飲左6安,我當時真係開心過中獎呀.
可能你地會覺得我誇張,不過亞囝肯食野,對我黎講真係好開心架.
甘樣佢就會吸收多d,會成長得好d啦.
另外佢最近鐘意唱abc歌,瞓覺時又會叫我唱abc歌佢聽,
我覺得佢大個囝好多,仲學埋佢地洪氐家族既野,就係叫人抓背隻,亞囝直頭會舉高個pat pat叫你幫佢抓,c未,成家老中青都係甘架.真係想唔認一家人都唔得呀.

沒有留言: