2009年7月29日星期三

老公生日

7月26日

今日老公生日,不過一早就發生d唔開心既事,
話說之前亞邦對個囝講埋d不負責任既說話,我己經唔多開心
今早見到奶奶咪呻2句囉,點知奶奶轉頭鬧亞邦,甘佢大男人要面,咪即時黑面發脾氣
之後去飲茶仲話佢今晚唔返來食,我無所謂,我同亞囝一樣食得開心.
佢好多時一發脾氣就會出去同人食飯,講真,出去避風頭只係避開當時大家唔駛面左左,
不過唔係一個好既解決方法,唔通到你七老八十都仲係一嘈完就走左去咩,
我就唔care,反正都慣左,你出左去,我唔駛煮你飯咪仲好,2母子唔煮叫外賣又得.
結果大家都唔講野,我返家同亞囝玩同暗佢瞓,直到5點個囝瞓醒,佢叫個囝錫佢一啖,
甘我咪順便叫柏宇同佢講聲生日快樂,之後一齊去左紅磡玩及食飯.
唉,一世人幾廿年,話咩易過,開心同唔開心都要過,點解唔揀開心去過呢,唔好俾自己有遺憾就得啦.

沒有留言: