2009年7月26日星期日

第一日做家務助理

7月25日



今日第一次去做清潔,有少少緊張啦.

唔知個儸主係咪好挑剔呢?

我8點叫醒囝囝送去奶奶家,9點鐘準時去到紅磡,

本來話做9-12點,後來加鐘做到5點先走,個僱主同請我食lunch,個日本餐成5x元,好貴,

等於1個鐘既人工啦.甘我見個僱主都好nice,於是我都ot左半個鐘俾佢,今日收佢7個鐘既人工姐,

因為食飯食左1個鐘呀.總括係一個好開始啦.

另外囝囝既咳咳嚴重左好多,我日日燉/煲湯都唔得,右眼入面又生左眼瘡,我覺得自己唔識做媽咪,
每次佢病我都會好灰架.唉!
今晚同囝囝沖涼時,我叫左亞邦入來幫手,點知柏宇聽到,跟住我大叫亞邦甘去叫daddy,
我叫佢叫返daddy,佢唔肯,一味叫亞邦,呢個囝真係叻到飛起.
以後都要小心d講野至得,佢實在學得太快啦.

沒有留言: