2009年2月18日星期三

慶祝gloria姨姨生日

2月17日

今晚放工即返家接囝囝去紅磡,因為約左gloria姨姨同佢食飯慶祝生日
我地去左一間叫札幌既店食拉麵同炒飯,柏宇係第一次見姨姨,但就同人地好熟甘樣
又俾人抱,又咀咀人地,仲玩到癲晒,可能人夾人緣啦.
姨姨又買左盒餅,又俾左2封利是囝囝,囝囝則回贈香吻.
今晚亞囝好欣賞d野食,食左好多呀.我地玩到10點就要返家瞓覺啦,
因為小豬仔好攰啦.
我都好攰啦,早前因為要趕工手造呢份十字繡福扇電話繩送俾gloria,
我捱左好多晚夜啦.好在個個見到都讚好靚,甘我都好有滿足感.
我越來越對煮野食及小手作有興趣啦.
一定會加油去做好佢既.

沒有留言: