2009年2月9日星期一

2歲生日

2月7日

今日係柏宇囝囝2歲生日
今日我地係屋企搞大食會,
今次係一個挑戰,因為將會由我一個人負責8大2小既食物,
我今日會整焗粟米火腿薯波,焗蒜蓉雞翼,炸什丸及腸仔,
炒飯,焗肉醬意粉,蒜蓉炒豆苗及西蘭花,芒果布甸,同埋買左一個一磅既多啦a夢生日蛋榚
本來想自己整cake,不過無時間,下次有機會既.
我由中午12點整到7點, 食後評價係大致ok,只是意粉唔夠汁同干左d,薯波淡左d.
今次對我來講,好有滿足感,下次會再小心控制焗火.務求完美
今日生日會有個小意外,就係亞囝玩自轉時,柏言突然拉住佢衫尾,甘亞果就飛左埋個電視柜右邊既cd架度,將個cd架撞爛左.我無作大架,成個動作真係飛左過去,奶奶即時埋去抱起亞囝,
今次有件事啦,撞得好甘,個額頭仲有條疤痕. 不過小朋友玩無得避免.
我亦無怪柏言,但大佬就發大嫂脾氣.我就覺得好莫須有.
事後佢地走晒,爸爸有事外出,我就要暗左囝囝瞓才半夜1點起身做清潔
洗碗,抺爐,抺地等等.做到4點先有得瞓,好攰呀.

沒有留言: