2009年2月15日星期日

又搞搞新煮意

2月15日

今日一早去又JUSCO買餸,因為準備今晚整西餐
老公又想食牛排,我地去買左一件$35/G既加拿大肉眼,都要成$110/件,我未買過甘貴既排自己煮
驚失手晒左件排.我仲打算整粟米雞蓉腸仔煙肉蟹肉長通粉,芝士粟米火腿焗美國薯,蒜蓉焗雞翼.
今晚一定夠飽.因為囝囝唔多鐘意食肉,所以我先要樣樣整D,超碼佢唔食A,都有B可以俾佢食.
我真係好怕佢唔食野架.
起初囝囝只食腸仔,唔食通粉,之後就只食薯仔,咩都唔食,
都最後佢樣樣都食D,不過最鐘意都係焗薯,我直頭俾佢成個自己用匙'畢'黎食,
佢食得好滋味.結果佢個肚仔好脹呀,要我stop左唔俾佢食甘多.
呢隻豬仔,真係一係唔食,一係食到唔知飽,十分可愛.
我今晚實左煮得太多啦,所以可以留一d明天俾奶奶及亞囝做午餐,我自己又帶一d,
仲留左一d俾daddy明晚放學回來自己食.
下次要注意一下個份量先得,次次都甘大堆頭,嚇親人呀.

沒有留言: