2009年2月28日星期六

赤柱之行

2月28日

由於今日唔駛返工,我一早約左lily來港,等我老公收工後去赤柱行下
入到佢都係1:30pm,即食左野先,因為我怕暈車浪,今早唔敢食野.
我又焗左d蛋榚仔俾lily及亞囝食.今次用左個muffin新模,好靚架,又可以慳返d紙杯模啦
我地食完野行晒成個赤柱,中途仲買左一支泡泡槍,lily負責吹,亞囝就追泡泡,daddy影相,
個傻豬好痴lily,成日要同佢玩,不過由lily第一次見佢,亞囝己跟佢,我諗呢d係人夾人緣.
之後坐巴士出返去市區,甘就出事啦,我坐小巴入都想嘔,但無野嘔,坐巴士嘔左2次呀.
搞到daddy要抱住亞仔,lily要幫手拎晒我地2個既背襄,真係唔好意思啦.
晚上去左黃大仙打邊爐,由lily請客.之後佢係我地屋企留宿做廳長.
亞囝同佢玩到癲晒,又係要大喊一輪先瞓,因為今日係車瞓左45分鐘咋,
佢已經攰到瞓唔到狂喊啦.真係唔發火鬧佢,都唔收聲,好無佢乎.
不過佢呢2日又開始打我啦,好耐無打人啦.都要係時候諗下辦法好好教下佢,唔好成日發脾氣先得啦

沒有留言: