2010年6月15日星期二

介夜片

6月14日

本來都唔諗住甘早介,不過柏宇曳豬,今日又呃我話肚痛要片片痾boo boo,之後只痾尿,於是俾我罰今晚無片用,甘我唔想講完唔做,於是不如瞓覺都唔俾片佢,佢話肚痛都唔俾,臨瞓前去完小便,半夜又叫佢去,不過真係好難叫得醒佢,如是者成晚問左3-4次都話唔去,到daddy早上7:30返工時都check過佢無瀨尿,甘我瞓到7:45起身,佢濕晒啦,一睇係濕到成褲成衫都係,甘即係佢好忍得啦.成身濕晒都仲瞓得甘淋,即時同佢沖涼返學,雖然大家都辛苦,不過都要堅持,甘日後生左就會好d架啦.
好在買定床墊,不過一濕,全床都換晒,真係唔乾架.

1 則留言:

donnat 說...

加油啦,我持續左成個月,晚晚起幾次身,但個仔次次都係起身屙小小,轉頭就瀨,搞到一晚最勁試過換3次床單同被袋呀....-.-'''
果時我都癲咁滯呀....
其實你話佢地戒5到咩,佢地係戒到,但我問過我仔學校校長,佢話最好5好迫,因為忍尿呢樣野,佢日頭做到,但夜晚真係好睇佢自己架,夾硬迫可能會令佢重難戒同重遲戒呀,校長話最好順其自然呀....
因為男仔生殖器官真係會比較慢熟架~