2010年6月8日星期二

好開心既生日

6月5日

今日係我32歲生日,又大一歲,今年好特別,因為陀住b女一齊慶祝,我地一家,婆婆一家同姨媽一家去左天水圍bbq,好開心,我都恨左好耐啦.今次要食返夠本先.否則有排都無得bbq啦.不過今晚好特別,因為除左我地之外,無任何人bbq,好似我地包場甘,所以理所當然我地就成為d蚊既唯一食物啦,可能黃昏關係,我同柏宇避無可避,我咬左2x粒,柏宇都咬左10粒.無陰公.不過今晚都玩得好開心,好難得一家人一齊去玩啦.睇怕生完之後都有排唔得閒啦.

p/s:柏宇一係唔唱,一唱就不停唱happy birthday,仲要happy birthday to俾每一個人,俾佢笑c.

沒有留言: