2010年6月17日星期四

有增長

6月17日

今日柏宇返QE覆診跟進高及重,現在90.6CM及11.7KG,醫生話柏宇高度緊緊貼住細碼B,但重量就OVER左細碼,未到中碼,可以改為每1年返去覆一次診.甘都好呀,超碼有進步.
另外柏宇今日都可以成功無整濕床,又可以係痰罐去BOO BOO,係我今日唔夠瞓,個人燥D,我一早叫佢起身去廁所,佢又係去完就唔瞓,於是我忍唔住鬧佢每朝都係甘樣,佢唔瞓我都要瞓架,於是我就自己入房瞓,由佢係廳,轉頭DADDY話佢好似發燒,一探都有99度,佢每次作病前都係甘樣,我都好驚佢病,因為佢有少少咳及鼻水,終於搞左半個鐘,氹左佢上床玩車車,轉頭佢就瞓左啦,甘我又可以一齊瞓啦,一唔夠瞓我就會暈及嘔,真係好唔舒服.結果補返2個幾鐘眠,先至一齊去覆診.其實每次都知小朋友實會扭計,不過真係好多時都忍唔住發左佢脾氣,對佢真係好唔公平.唔知自己幾時先可以做到完全平心靜氣對佢呢.

沒有留言: